Indmeldelse

Hvis du ønsker at melde dit barn ind i KFUM Dalum, så udfyldes tilmelding digitalt i vores medlemssystem.
Som forældre får du også en bruger du kan logge ind med, så du kan opdatere personlige info eller tilmelde dit barn til aktiviteter og ture.

Gennemfør indmeldelse her: Indmeld | Medlemsservice

Bemærk, indmeldelsen er først gennemført når du har modtaget en velkomstmail fra gruppelederen.

 

OBS Hvis du eller dit barn tidligere har været i KFUM, så skal i ikke oprette en ny bruger, men aktivere den gamle. Kontakt gruppelederen for at få hjælp. 


Ny som forældre her hos Dalumspejderne?

Der er altid en masse spørgsmål og helt nye ting når man starter et nyt sted eller hvis man ikke har været spejder før. Som forældre er der også en masse ting man ikke lige ved eller måske undre sig over. Du skal selvfølgelig altid være velkommen til at spørge en af os ledere, men vi har forsøgt at samle lidt tips og tricks i en Forældreinfo/Forældrehåndbog.

Ændring

Hvis du allerede er indmeldt, og gerne vil se eller ændre dine data, kan du gøre det via Medlemsservice
KFUM-spejderne: https://medlemsservice.spejdernet.dk/

Udmeldelse

Hvis du ønsker at udmelde dit barn, skal det også gøre via Medlemsservice, hvor du kan anmode om at blive udmeldt. Herefter kommer der besked til gruppens medlemsansvarlige der vil udmelde personen. Men du må nok også forvente at blive kontaktet af enhedslederen for at høre baggrunden til dette og om der er noget vi kan gøre bedre.


KFUM-spejderne: https://medlemsservice.spejdernet.dk/